Annuleringsbeleid

Terugbetalingen
Ons beleid duurt 30 dagen nadat u uw product heeft ontvangen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds u uw product heeft ontvangen, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om de retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

In sommige situaties wordt slechts een gedeeltelijke terugbetaling (indien van toepassing) gegeven.

- Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen waar wij geen invloed op hebben.

- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Neem contact met ons op via klantenservice@happyflops.nl om de terugbetalingsprocedure te starten.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra de retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is aanvaard of geweigerd.

Indien aanvaard, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode gestort.

Vertraagde of verloren terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling officieel wordt vrijgegeven.

Neem contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat terugbetalingen worden vrijgegeven.

Als u dit alles heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice@happyflops.nl.

Vervangend product (indien van toepassing)

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het moet vervangen door hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar klantenservice@happyflops.nl.

Levering

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de retourverzendkosten in mindering gebracht op de terugbetaling.

De levertijd van uw omgeruilde product kan variëren, afhankelijk van waar u woont.

Als u een artikel van meer dan 75 verstuurt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikelen zullen ontvangen.

Niet opgehaalde pakketten

Pakketten die bij een winkelier worden afgeleverd maar niet worden opgehaald, worden in rekening gebracht als niet opgehaalde pakketten. Voor bestellingen met niet-opgehaalde pakketten geldt alleen een gedeeltelijke terugbetaling.